پاك كردن غربال جلويي لباسشويي

در اين وبلاگ به راهكارهايي مفيد براي نگهدازي وسايل برقي مي پردازيم.

پاك كردن غربال جلويي لباسشويي

۷ بازديد

پاك كردن غربال جلويي لباسشويي 

غربال جلويي لباسشويي در    نمايندگي لباسشويي نگين در مشهد  تحت دستگاه قرار گرفته ميباشد. در باطن اين غربال يك پمپ آب جاي دارد. در شرايطي كه اين غربال وجود نداشته باشد، اشياي فرنگي به باطن پمپ آب وارداتي و باعث به توقف تكان پروانه پمپ و در غايت سوختن الكتروموتور ميگردد. اين غربال محل گردآوري كرك، پشم، ذرات فرنگي و اشياي ميراث در خرقه ها مثل سوزن، سنجاق، دكمه و سكه و … ميباشد. درپي يادگرفتن پاك كردن غربال لباسشويي سامسونگ كه به امداد تعميركاران واحد تعمير لباسشويي سامسونگ تدوين گرديده‌است، براي پاك كردن غربال جلويي دستگاه نخست درب روي غربال را گشوده فرمائيد و بعد غربال را به سمت چپ بچرخانيد و آن‌گاه آن را به طرف خارج بكشيد تا از مكان خويش بيرون خواهد شد.

 

طرز جاري ساختن اين فعاليت در فيلم آموزشي مقابل كاملا اكران داده شد‌ه‌است.

 

غربال را به طور كامل بشوييد و بعد از آن آن را در مكان خويش قرار دهيد؛ فراموش نكنيد كه فيلترها در گونه هاي مختلفي پباده سازي گرديده اند و در دفترچه راهنماي هر سبك از ماشين لباسشويي سامسونگ، شيوه بيرون كردن آن توضيح داده گرديده‌است.

 

 

پاك كردن غربال پشتي لباسشويي سامسونگ

در‌صورتي‌كه كه آب به باطن ماشين لباسشويي وارد نمي‌شود يا اين كه پيغام خطايي با اين مضمون علامت داده گرديده است ؛ بايستي غربال هاي پشتي را نظارت فرماييد. يادگرفتن پاك كردن غربال لباسشويي سامسونگ امداد مي نمايد تا اين عمل نسبتا بي آلايش، ولي بسيار اصلي را اعمال دهيد و دستگاه خويش را احيا فرمائيد. براين اساس دستگاه دوران زمان بر‌تري با ملايمت و به خير عمل مي نمايد و به سرويس ها واحد تعمير لباسشويي سامسونگ نياز نخواهد داشت.

 

ماشين لباسشويي  را از برق بكشيد و بدون صدا فرمائيد

هر دو شير آب را تماماً ببنديد.

پيچ لوله‌هاي آب سرد و گرم را از پشت ماشين لباسشويي گشوده نمائيد.

فيلترها را از ورودي آب جداگانه نماييد. آنان را در سركه سپيد يا اين كه تميز‌كننده سطح ها آهكي تر نمائيد. مراقب باشيد به ورودي‌هاي آب زخم نرسانيد.

پيش از نصب دوباره، به خير آن ها را آبكشي فرمائيد.

فيلترها را راز مكان خويش بگذاريد و خطوط آب را مجدد متصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.